torsdag, april 30, 2009

Valborg

Hade jag bott i Uppsala nu hade jag kanske varit inne och ute ur dimman flera gånger vid det här laget. Det gäller säkert för många här också idag eftersom det är sommar.
Mina planer är väldigt lösa. Jag masserade en timme och tog en promenad med Elena och Chanel. Fick lite ont i huvudet och åkte hem för att äta o chilla.
Jag somnade. Sov en timme på golvet(!) och säkert två i sängen med en sval vetevärmare på skallen. Jag har fortfarande ont i huvudet.
Tänker att jag inte kan sitta inne resten av kvällen, måste ut och göra nåt!
Så har jag fortfarande inte ätit. Tror inte jag är hungrig heller. Mysko.
Jag kan åka ned på stan o möta upp Sofia.
Jag kan åka hem till Kaiza o hänga (ute på Hisingen)
Jag kan vänta t Olivera slutar vid åtta och hänga med henne.
Skulle nog valt första alternativet om det inte vore för huvudvärken. Kommer nog vara galet mycket folk, fylla och ljudvolym nere på stan.
Måste ta mig för nåt.
Hmmmmmmmm.

Inga kommentarer: