måndag, maj 04, 2009

På gång i Götet.

Jaaaa. Långhelgen är slut, men lång var den!
Och varm!
25 grader och strålande sol går inte av för hackor.
Jag hann ligga ute på Ånäsfältet och lata mig. Jag hann besöka Hard Rock med Sats, jobbade i lördags, grillade hos Freddan o Mattias där jag hann träffa Flugan och Rickard, en visning av lgh är avklarad så nu är lgh fiiin igen (fast måste plocka undan lite inför nr2), hann massera Peter och äta pizza, storhandla och deklarera.
Gött.
Nu är det sol, men kallare. Jag försöker få ihop tider till Sahlgrenska. Pussla pussla.

Så har jag glömt att berätta att jag nu är så gammal att jag har fått hörapparat. Yes, du läste rätt. Det är väl iofs bra, som bekant har jag hört lite risigt de senaste åren. Nu har jag fått en liten slang in i örat med avancerad teknik bakom som gör att jag hör det som jag inte hörde alldeles nyss. Papper prasslar väldigt högt och så kan folk inte viska bakom ryggen på mig längre;-)

Om en månad bor vi på 90 kvm!
Andra visningen idag. Igår var det elva stycken (par?) här o kikade. Idag kommer fler. Heja!

Inga kommentarer: