söndag, juni 28, 2009

Då var det slut på det roliga. Time to get serious.

Ja, kort o gott. Min semester är slut. Fort gick det! Samtidigt känns det som längesen jag var på Su senast. På gott o ont.
I morgon ska jag dit. Och i morgon ska jag klara mig själv. Ingen axel att luta sig mot. Hur ska detta gå? Det är bara att kasta sig i det o hoppas att inte alltför många dör. Heja mig!

Jag har i alla fall haft det skönt nu. Grebbestad, Stockholm, Västerås och så Götet förstås. Tack alla som förgyllt mina dagar!
Värmen här nu är nästan olidlig. Jag ska ut o svalka mig några minuter med Desmond.
Desmond som skulle vara hos Malin N i juli-augusti. Jag trodde att vi hade bestämt det. Att hon ville. Att hon kunde. Så jag smsar för att kolla läget och får veta att hon ska bort lite hipp som happ o "inte vill binda upp sig för mycket". Antingen har jag missuppfattat detta brutalt eller så har något hänt på vägen. Kanske hetsar jag upp mig i onödan, men för mig är det livsviktigt att ha någon som passar Desmond.
Stressen kryper sig på.
Hejdå sköna, bekymmersfria dagar.
:-S

Inga kommentarer: