fredag, juni 12, 2009

Tillbaka i nötskalet.

Idag har det varit riktigt pissväder. Öst ner regn i stort sett hela dagen. Först nu är det uppehåll.
Jag vet inte riktigt vad jag har gjort idag heller. Det har varit en sån där dag när man inte egentligen känner för att göra nånting. Förutom att mysa i soffan.
Jag o Desmond har bara varit ute på snabba kisspromenader. Lite emot hans vilja tror jag men nöden kallar ju.
Jag har haft en kund, det var trevligt.
Jag har handlat på willys. Jag brukar inte handla där förutom om jag ska köpa på mig Gainomax. Jag har inget emot willys, bara mot dem som handlar där. Alla handlar 2 kundvagnar med grejer så det tar ju en halv evighet. Nu hade de infört kassor där man kan fixa biffen själv. Den pratade med mig på engelska. Högt. Put the item in the bag. Hur som helst gick det snabbare än att stå i 100-vagnars kön.
Sen köpte jag färska räkor. Det blir räkmacka. Det brukar vi aldrig äta. Det ska bli gott!
Jag har haft ett body balancepass också. Ett vick. Nu är jag hemma igen. Helt själv. Jag ska lyssna på musik och plocka lite här hemma. Sen ska jag gå o hämta Desmond och sen kommer nog Mannen hem. Förhoppningsvis. I morgon jobbar jag. INTE kul. Jag vill inte alls jobba i morgon.
Jag har heller inte fått tillbaka skattepengarna, fast alla andra verkar ha fått det.
Blä.

Vi måste mysa till det lite här i lgh. Det känns lite kalt.
Men när ska vi ha tid med det?

Inga kommentarer: