tisdag, juni 16, 2009

Väder o vind.

Medan mellansverige tydligen har haft ett riktigt helvetes väder ett bra tag är läget bättre här på västkusten. Ganska soligt och ganska varmt. Men när jag kollar prognosen i GP väntar kallare väder och regnskurar. Givetvis lagom till midsommar. Skärpning!
I morgon kommer Martina hit. På torsdag kommer Henke och Charlotta.

Jag sitter o har en lugn förmiddag. Faktisk var det inte så dumt att jobba lör dag och sen vara ledig sön, mån och jobba kväll idag. Känns som man varit ledig länge. I like.
I lördags var vi på Theodors namngivning vilket var trevligt med god mat som sedan följdes upp med en lunch i Nödinge på sön med samma goda mat. Yum!
I går kom Åsa hit och vi hängde på stan, shoppade lite och åt goda goda pastan på Soho. Tradition.
Nu testar jag tvättmaskinen som kom med lägenheten. Den rymmer väldigt lite, men det surrar o har sig. Hoppas det blir rent o inget exploderar eller brinner upp.

Tre timmar kvar tills jag måste iväg.

1 kommentar:

maja sa...

SV: hej :) jag har köpt det på glitter :)