måndag, augusti 17, 2009

GRANIT.

I dag har jag varit "ledig" efter helgen. Jag har varit på elektrikerförbundet och masserat 6 av deras anställda. Sen åt jag på Soppdax och strosade lite. Jag köpte en tvättboll. Köpte ju tvättnötter innan och har använt en del. Ibland känns det som att det krävs tvättmedel. Detta är en annan variant som jag har funderat på o kommit fram till kan vara värd att testa. Släng in den i maskinen utan tvätt/sköljmedel. Kan användas 3ggr/v i upp till ett år. För tvätt som är vardagssmutsad. Återkommer när jag har testat den!

Köpte även fina, speciella ljusstakar. Visar sen.

När jag kom hem kom posten med Invisible Shield till iphonen. Ett plasthölje som man sätter fast runt hela telefonen för att skydda mot repor o smuts. Nu är den på plats.

Något som också är på plats, åtminstone lite, är den efterlängtade bänkskivan. Kraftigt försenad är den äntligen här. Var orolig för om den skulle gå att bära in i lgh då den är 4m lång. Bara jag hemma när de kom med den. puh. Det gick. Så snart har vi ett normalt fungerande kök.
me like!

Nu ska jag skopa i mig lite mannagrynsgröt o sen hasta i väg till Sats för mina vanliga klasser. Vardag igen. Men hur blir det med jobb?!!!

1 kommentar:

Anna sa...

så den gick att ta upp genom trappan, så då slapp ni ju klättra på stegar och ta in den genom fönstret. mycket bra!