torsdag, augusti 27, 2009

Jag ger upp.

Men bara det här med bio. Okej, vi har kanske inte världens bästa framförhållning, men hur kan det vara fullbokad varje dag? Den enda filmen vi båda vill se är Inglourious Basterds. Kanske blir det bio i Västerås istället. Om någon känner sig manad.

I dag har jag legat på bänken o fått massage. Det känns fortfarande i axlarna. Ska följa upp hos min vanliga massör i Västerås nästa vecka. Vilken lyx! (Har hunnit knåda 2st själv också ska väl tilläggas). Och så har bilmagneterna kommit. Skulle pimpa Winkie med lite reklam så upptäcker jag att dörrarna inte är magnetiska. Nu har vi klippt o klistrat o fått dit dem på den lilla ytan på winkie som faktisk är magnetisk. Skulle fotat, men det är för mörkt ute. Kommer sen. Billig reklam är bra reklam. Borde trycka upp fler tröjor också.

Annars ligger fokus på jobb. Har varit ledig 2 dagar nu och kör sen hårt fre-mån innan jag säger tack o hej till lungmedicin. Typ. På måndag ska jag besöka Psykosvård i Väst o se vad de har att erbjuda förutom ett 3mån vick. Jag skriver ansökningar till vårcentral och kanske även som träningsansvarig till nya Satscentret. Kan det vara nåt för mig?

Mina mål under hösten:
- Få ett jobb så att jag går runt ekonomiskt.
- Lära Desmond att vara ensam.
- Få upp verksamheten på Cnaada

Sen vill jag även gärna åka på en resa. Fick jag välja skulle jag vilja åka till Indien, men det mesta duger. Någon som vill göra mig sällskap?

1 kommentar:

Anna sa...

kom till mig! och ta med dig manne och christoffer.

invisalign är en "osynlig" tandställning.