lördag, september 26, 2009

Flickan som lekte med elden.

Spännande. Jag såg filmen på Bergakungen i går. Utnyttjade min biocheck på sista dagen:-) Första gången på väldigt länge som jag gick på bio ensam. Tyckte den var bra, filmen.

I dag är det mulet och löven skiftar i färg.
Jag ska fika med Ellinor och ha en kund. Sen ska vi hem och så kommer en hund.
Jag ska passa Ceasar! :-)
Och så kommer den bortflugna mannen hem också. Får se vad vi ska hitta på i kväll. Vi bor ihop men vi ses aldrig. Iaf inte den senaste dryga veckan. Lustigt.

2 kommentarer:

Anna sa...

var den lika bra som den första?

Anna sa...

det är precis så mina tänder känns nu...kan inte äta något hårt. gör skit ont att tugga...och den här är bara mjukstarten. ahhh!

ja om man vet att folk inte har så länge kvar så borde de verkligen få åka hem och vara hemma den sista tiden!

men var andra filmen lika bra som första??