måndag, september 07, 2009

Nya saker


Nu har vi köpt sängbord från Kartell. Nya eltandborstar och en paninigrill som inte är med på kortet.
Fredagen blev en resa Västerås-Göteborg med svärföräldrarna.
Lördagen blev mycket träning, en ensam hund och laxmiddag. 8 pers på middag hemma hos oss utan att det blev trångt! :-) För övrigt tror jag aldrig att jag ätit så mkt fisk som föregående vecka. Lax o tonfisk från tis-lör.
Söndagen blev promenad, träning, Nordik och Media Markt. Och "män som hatar kvinnor".
Måndagen är tvätt, träff, koreografi, träning osv.
Jag ska ringa Anita på PVV. Jag ska träffa en blivande hundvakt(?)
I morgon ska jag tillbaka till IF o massera i 6h. Hurra:-S

1 kommentar:

veronica sa...

ja det känns. tomt. typ. men bäst för alla. martins föräldrar är gladare än nånsin :)

angående planerna så står det lit still. NY i mitten på oktober o hade tänkt hålsa på er innan dess men verkar skit svårt att byta bort mina tider på jobbet.. måste nog vänta med ett besök tills efter NY..