måndag, december 28, 2009

Mission of today

Jag är ledig i dag!
weee...
Men jag har lite att göra så jag ska göra mitt bästa för att inte fastna framför datorn nu. Jag ska klä på mig. Snart.
Jag ska börja med att gå upp på vinden o rota bland allt däruppe. Syftet är att hitta papper, bokföringsgrejer till Cnaada som hamnat i en enda röra i samband med flytten i somras. Måste göras. Måste göra nu.
Jag ska se om jag hinner tvätta en maskin till. Jag ska få nyckel av Karolina så att jag kan hämta upp Ceasar senare. Jag ska ringa till lungmedicin o prata med chefen o reda ut alltihopa så att jag vet när jag ska börja å göra klart allt sånt.
Jag ska packa en väska o ta mig till sats, ha body pump och sen förmodligen duscha där o ta mig ned till stan o trängas på rean. Leta nyårsblåsa och försenad julklapp till mannen. Kanske något fynd?
Sen ska jag hem å mysa med Ceasar. Förmodligen upp o ha pass i morgon 6.45 på Valhalla. Packa nyårsväskan, kanske hinna luncha med Anna och sen till jobbet där jag planerar att sova över tis-ons för att sedan åka direkt ned på stan o ta tåget till Västerås. i Vässan ska jag sedan börja laga mat til nyår och sen blir det party party.
Fullt upp?
Njae.
;-)

Inga kommentarer: