torsdag, januari 21, 2010

Bara jag och brevbäraren...

...är vakna?! Nu kom nämligen tidningen. Mannen sussar sedan länge. I morgon ska jag jobba natt, därav denna nattvaka. Funderar dock på att placera mig i sängen, men att fortsätta vara vaken lite till. Kolla på tv4 i mobilen kanske?
I går surfade jag petsling och i dag har jag fått klipptankar i skallen igen. Samma ständiga frågeställning; ska jag klippa mig? hur? när? vart? vad vill jag egentligen? det är ju bara hår. men hår e fan så viktigt! Tänkte att jag skulle passa på o klippa mig i sthlm på fredag. T&G har ju stängt här i gbg. Men så googlar jag och hittar två till synes vettiga alternativ. Bla ett nytt ställe som en av toppfrisörerna på fd T&G nu har öppnat upp. Man kanske bara borde boka honom. Han måste ju vara grym. Och 600 spänn är helt klart överkomligt om han e grym.
Kanske gör jag det. Om jag inte hittar nåt kul i sthlm. Hårmodell?
Kanske bara fortsätta spara. Det är skönt. Fast samtidigt tråååkigt.
Så måste jag packa snart.
Dubai!

I dag sov jag länge. Gick en promenad med A-K och Milton. Hängde hos dem med Henrik, te och Vinietta. Skulle gått på afro, men vickade på sats kompassen istället. Money is the key.
In between hann jag förstås göra grönsaksjuice också.
:-)
Ekolådan anlände.

För övrigt är mina biceps lite knasiga, men imorn ska jag på elevbehandling på axelsons. good!

Det har snöat btw




Inga kommentarer: