söndag, januari 10, 2010

Laddar

Här sitter jag och väntar på nattjobb. Första utav 4 nätter. Ska gå bredvid. Är beredd på att det borde bli ganska jobbigt såhär i början. Var vaken till 4 i natt. Trist. Manne sov. Kanske borde jag vila lite nu?
Hur ska man lägga upp det här med sömn, mat o allt? Det visar väl sig.
Äter nog lite till innan jag åker o tar med mig en låda och en smoothie t jobbet.
Om jag inte blir ashungrig så tror jag på smoothies som nattmat. Jag är helt inne på min nya apparat, den är så bra, så bra. Ska testa nån riktig vitaminbomb snart, med massa grönsaker.

Mannen har begett sig till sthlm för att gå en kurs.
Känns mysko att jag ska vara vaken heeela natten. Omställning från att ha börjat jobba 06.45, men förhoppningsvis passar detta bättre. Hoppas det! Hoppas det blir en bra natt. Hoppas jag gillar det. Hoppas detta är en början på nåt bra.
heja!

Inga kommentarer: