fredag, januari 08, 2010

Min nya kompis.

Jag köpte denna skönhet(?) i nyskick på Tradera och fick den i dag. En grym råsaftcentrifug som jag nu är peppad att börja använda dagligen. Jag har redan testat apelsiner och sen en blandning av äpple/morot/ingefära. Önskar jag hade massa mer frukt och grönsaker hemma. Men man kanske ska ta det lite lugnt också. Magen ska väl hänga med.
Spännande, nyttigt värre, smaskigt. 2010 blir ett renande år:-)

I dag har jag masserat x 2. Kul! Det var ett tag sedan. Det har varit -15grader så det har blivit kortare promenader, varav en med A-K och Milton. Fikat med trevliga Tove.
Nu ska jag försöka vara vaken länge länge, inför söndagens nattjobb. Mannen är på vift. AW på jobbet kan tydligen bli sent. Jag förväntar mig inget annat iofs. Lika bra det.
Ska spåna lite nu.
Kanske läsa. Gå en sväng med D, duscha, läsa...
Hm...jag tror mycket kommer hända 2010. Mycket bra hoppas jag!

Inga kommentarer: