måndag, januari 04, 2010

Tillbaka till verkligheten.

Ja då var helgerna slut. I alla fall för min del. Ett nytt kapitel börjar...
Västerås var nästan lika vackert den andra gången. Mindre snö på träden, men mer på marken.
Trots få dagar hann jag i alla fall fira in det nya året med många vänner och bekanta och främlingar(!), träna i nästan 3h i sträck på Les Mills-marathon på Njoy och dra på mig en jäklig träningsvärk i vaderna, se på skräckis, spela sällskapsspel, träffa en gammal vän, besöka Vivvi och få massage. Detta på knappt fyra dagar så det är väl ok.
Resan tillbaka till söder tog fem timmar. Låååång tid.
Det är måndag och jag jobbar sent. Ovanligt. Brukar ha pass på måndagar, men på sats är det ännu inte riktigt vardag.
Tre dagar kvar på PVV.

I dag ska jag pyssla lite hemma, gå långpromenad o sticka t jobbet. Jag har redan fixat lite ekonomi; betalat hyra till sportlife och öppnat ett nytt sparkonto. Tydligen kunde man göra det på nätet, så bra! Jag tycker man borde kunna göra allt på nätet. Typ.

Jo, jag har beställt en råsaftcentrifug. Manne tyckte såklart att jag skulle välja den dyyyra. Slutade med att jag valde den dyra fast lite billigare på tradera. Ser fram emot massa goda juicer och smoothies. Yummie!

Inga kommentarer: