tisdag, februari 02, 2010

Laddar.

Jag försöker ladda inför jobbet. Det går sådär.
Har inte alls varit uppe så länge de senaste nätterna. Har varit dödstrött efter all träning. I går somnade jag innan jag ens duschat och sen tvingade jag mig att ligga vaken o se på tv4play till klockan var nästan tre. Då gick det inte längre.
I dag blev mitt återbesök till Vårda inställt. Jag handlade grejer på stan.
Jag skulle hämta Desmond, men ingen Desmond kom och ingen svarade på mobilen så jag gick hem och över en timme senare dyker de upp. Suck.
Nu är jag hemma och väntar på mannen. Funderar på om jag ska börja stressa med matlåda etc etc eller om jag ska lägga mig o vila. Känns som jag kan bli trött i natt. Hoppas, hoppas, hoppas att det är någorlunda lugnt på jobbet. Please!
Jag har fått förlängt nu. Till 31/8. Gött, va? Längtar till den dagen (natten) när jag känner att jag har koll på jobbet. Låt det gå snabbt.
För övrigt har jag bokat klipptid. Nästa vecka. Hos en man som vunnit priser o grejer. Han måste ju vara bra?
hejdå.

Inga kommentarer: