torsdag, februari 18, 2010

Så söt när han vilar.

Min lilla skrutt!
Vi ska snart ge oss ut i snön. Desmond fick fnatt tidigare när han fick vara lös på Ånäsfältet. Kutade runt i snön:-D Alla goa göteborgare klagar på snön. Det är dumt av dem. Hade det inte varit vackert vitt o kallt hade det ju varit grått, blött, blåsigt och jävligt beiget helt enkelt.
Nä, tacka vet jag snö. Det är ju bara februari.

I dag gick jag upp tidigt tyckte jag. Vid nio:-) Kan inte förstååå hur jag kunde börja jobba 06.45. Detta är mkt mer drägligt. Har haft tre kunder idag,varav en var Johanna. Vi tog även en fika (idag blev det ingen semla dock. I'm saving myself for tomorrow=fika med Pernilla). Jag gillar det här med att träffa sköna kompisar och fika. Denna veckan har jag ju redan hunnit med Tove och Olivera.
Så hemskt mkt mer har jag inte hunnit idag. Förutom det vanliga; promenader o mat.
Å nu har jag beställt ännu mera Nike-grejer på nätet. Vi har 30% till o med nästa vecka så det är bara att passa på. Fick iaf 2 linnen, 1 sport-bh, ett par skor och en tunn "jacka" för 1300kr. Helt ok, eller?

Nu blir det en sista sväng i snön.
Klurar på om jag ska åka ut till Mölnlycke o gå på Malins Flow imorgon lunch. Maybe I will. Vill komma igång med träningen mer nu. Det är fan dags. Prioritera! Man mår ju så bra av det.

Inga kommentarer: