tisdag, mars 09, 2010

I am a superwoman. yes I am.

I alla fall verkar jag tro det. Jag verkar tro att jag kan göra allt. Trots att jag inte ens är frisk.
Jag jobbar, jag lär in koreografier in no-time, jag bakar, lagar mat, samordnar grejer med Desmond, planerar, hostar, hoppar in o vickar.
Jag har kört/haft 6 klasser sen i fredags trots att jag är halvsjuk. Jag låter som en kråka. Jag hostar på natten. Då river det i halsen. Jag stressar. Jag somnar på dagen och kommer för sent till min kund.
Mannen är i alperna o glassar.
Det är lite mycket just nu. Mycket jag vill.
Kvar den här veckan är 2 nätters jobb, 4 dagars utbildning. Ingen mera träning?!
Jag känner att jag behöver semester igen. Trots den underbara Londonhelgen alldeles nyligen.
Så...vart ska jag åka? när? med vem?

1 kommentar:

Anna sa...

Du är alltid välkommen, det vet du!!