onsdag, mars 10, 2010

Onsdag.

Jag har beställt en sådan här hundväska. Verkar praktisk.

I dag har jag faktiskt tagit det lugnt. Jag bestämde redan i morse på jobbet att det var lika bra att sjukskriva mig på en gång så nu är jag hemma o vilar istället för att jobba o det är skönt skönt skönt! Jag har mest slappat. Det blev en lååång spontan fika på Condecco med Ellinor och oväntat Tomas som råkade vara i stan och precis på samma fik och alldeles ensam. Trevligt var det i alla fall!
Känner att min dygnsrytm är lite rubbad, ska försöka att inte vara vaken hela natten. Jag ska plocka undan lite mer här hemma, frysa in lite mat och gå en promenad innan jag kastar in handduken för i dag. I morgon kommer Lisa som kan prata med hundar för ett snack med Desmond(!) Och sedan blir det reflexologi för hela slanten. Jag har en spännande dag att se fram emot:-)

Inga kommentarer: