onsdag, mars 03, 2010

still awake.

Jag har sovit igen min förlorade tid och jag är vaken mitt i natten utan problem. Jag är det för att jag ska jobba i morgon.

I dag (igår) har det varit strålande väder och jag promenerade i Skatås med Kaiza och Blondie i över två timmar. Underbart. Sånt man behöver. Sånt man bör göra. I sånt väder. Med sånt sällskap.

Sen var jag på en föreläsning om aktivering (hund) i Linné. Köpte aktiveringsleksaker.
Åt middag vid typ kvart i tio.
Beställt Mivitotal. Vad jag kan minnas blev jag faktiskt inte sjuk när jag tog det. Nu är det förkylningar och skit. Känner av lite hosta i halsen. Sånt orkar man inte med. Man behöver den lilla kraft man har. Inte slösa energi på sjukdom.

Jag vill ut världen igen. Jag vill resa. Jag vill äventyra. Jag vill leva livet. Fullt ut.

Inga kommentarer: