tisdag, april 20, 2010

Nattsuddar.

Å det rycker i shoppingnerven!
Har lagt saker i varukorgen på nelly. Skinnjacka o shorts. Vill ha. Lön!
Alexan trånas efter minst lika mkt som innan. Såg en idag i handen på en kvinna, var den äkta?!
Kollade på sandaler idag. Tänkte köpa, men min strl var slut.
Vill boka resor.
Vill unna mig god mat. massage. diverse behandlingar.
Men hur ska det gå ihop? Snart dags att betala steg 2 kursen, 5000. Buu.
Så det gäller att prioritera...
hmmmm.
Se om jag kan lämna tillbaka den där weekday-jackan kanske. Vet inte om det var det bästa köpet. Ellllller?
Nattliga tankar.
Dessutom vill jag träna hotyoga och powerplate. Inget är gratis.
Vill ta PT-timmar.
Inget är gratis.
Men i vissa fall kan man byta till sig saker. Gäller tyvärr inte dyra, dyra väskor.


(det bästa vore ju om jag beställde grejerna bara för att upptäcka att de inte alls passade. eller? inte?)

Inga kommentarer: