söndag, maj 30, 2010

Med juni kommer...?


Det sjukt intensiva slutet på maj tillhör nu det förflutna, även om det fortfarande känns i kroppen. Jag var toktrött i morse när jag kom hem för att få lägga mig i sängen 1,5h innan det var dags för bodybalancekvartal. Måttligt engagerad genomförde jag det i alla fall och vilan var efterlängtad.
Har nu iaf sovit några timmar, läst ut Fyrvaktaren av Camilla Läckberg som jag fick i julklapp, gått en promenad i en väldigt ljummen eftermiddag och tränat med Desmond under tiden, slängt in 4 maskiner tvätt och hängt upp de första.
Ganska mycket hinner man med när man sover lite. Men såklart ingen långvarig lösning:-)

Nu väntar middag, kanske koreografiinlärning, och planering av semestern. Indien ska det bli. Vad ska man se där då?

Inga kommentarer: