tisdag, juli 06, 2010

Hothothothot

Jag har haft riktigt bra dagar i Sthlm. Nu sitter jag o smälter på ett tåg där det inte finns någon cirkulation på den lilla luft som finns. Iaf inte där jag sitter. Sen ska jag släpa väskor o kassar hemåt. Mitt spårvagnskort har gått ut. Ska stressa för att försöka hinna t sportlife till kl 20 för att massera i typ 1,5h. Om allt går som det ska är jag framme i stan 19:22. Ja, det känns tydligt att vardagen närmar sig. Det känns inte nåt vidare kul. Alls. Buuu!


- bloggat i farten, tack vare iPhone.

1 kommentar:

Anna sa...

Jag tror det funkar. Hörde hur hon höll på med folien igår, men hon kunde inte komma in till tyget, hehe. Det är en sådan skitkatt. I natt hade hon sönder ett litet smyckes skrin jag hade i badrummet och alla smycken landade i hennes mat och vatten. Äckligt! Kan inte vänta tills de kommer och hämtar upp henne. Ville ju ha en gosig katt....