fredag, augusti 27, 2010

Hemma hos mamma och pappa

Tillbaka i ett lite småkyligt Västerås igen. Möttes av svärföräldrar och fick skjuts hem. Köttbullar och potatismos som motvikt till allt det indiska. Visat foton och gått promenad med desmond. Pratat med en vän. Sovit.
Dock fortfarande rödflammig/prickig och med klåda. Vad är detta?!!
Mamma försöker få en tid till mig hos sin doktor. Inte så behangligt detta, men febern är borta och hostan har erstts med snuva. Har nog haft det mesta de senaste dagarna nu:-O Hoppas jag är fit for fight för att jobba mmm för det blir en rätt intensiv startvecka med 4 nätters arbete, 2 klasser, lite lite sömn och sedan reflexologi steg 3. Hoppas det ska gå bra.
Undrar vad jag är allergisk emot, för nåt måste det väl vara?
Gemensamt för båda gångerna är dock att jag ätit extremt lite innan reaktionen. Frukt? men det äter jag ju jämt.
Beats me.

Inga kommentarer: