fredag, september 17, 2010

fixadonaknådaöva...

Alltid har man nåt att stå i. Har knådat och är nu hemma o joxar. Manne kommer hem ikväll så då måste man städa lite. Så ska man hinna äta och gå ut med Desmond. I em har jag bodybalance och sen ska jag direkt till Lindholmen för bodypump kvartal. Hej och hå!

I går kväll behandlade jag med reflexologi igen med gott resultat. Jag märker att när man ger täta behandlingar uppstår nåt slags bond mellan mig och kunden. Energierna flödar. Ganska coolt.

På promenaden hem hör jag någon som ropar på mig och ser en mörkhyad man komma gående emot mig. Han pratar engelska och vill fråga om vägen. Jag vet inte riktigt. Han frågar om jag ska gå åt samma håll. Det ska jag. Desmond skäller lite på honom. Sen går vi och han frågar lite om mig. Vart jag kommer ifrån. Om jag bor mer min pojkvän. För annars kan han ju bli min pojkvän. If I like black. haha. Sen vill han ge mig sitt nummer. Lyckas slippa och går hem. Så kan det gå.

När jag kom hem tänkte jag klämma lite på mina egna fossingar. Jag hann bara göra artikuleringen (uppmjukning) innan jag fick ont i magen. Sen somnade jag. Hm. Mysko...kändes som i våras när jag fick som nån slags kramp i magen i flera timmar.
Hm.

Inga kommentarer: