söndag, september 12, 2010

Here we go. Again.

6:ans spårvagn tar mig till Sahlgrenska i mörkret med Robyns nya i mina urbanears. Känns mer ok ju fler nätter man har lagt bakom sig. Näst sista nu. Fokusera på det.

Har under mina vakna timmar övat med desmond o varit o fikat hos F&M. Roligt att jag och Freddan hade dressat oss i likadana tights från zaras barnavdelning o Hunters. Ibland är smaken inte som baken:-)

Coolast annars är reflexologin. Jag har behandlat en vän med akuta problem, muskelinflammationer 2 ggr de senaste dagarna med väldigt bra resultat. Det är häftigt att se reflexologins (och min!) kraft. Det är en grym behandlingsform! Vi fortsätter o ser vart det kan ta oss. Hon har i stort sett inte kunnat gå/sova/röra sig pga smärtor.


/På språng med iPhone.

Inga kommentarer: