torsdag, september 30, 2010

Hjälp igen...

Jag tjatar. Om den jävla väskan. Förlåt men lyssna nu;
Jag svarade på annonsen nedan o tjejen säger att väskan e köpt i USA, kvitto finns o äkthet garanteras. Hon är i USA nu också men kan skicka väskan t mig. Nu har hon skickat en betallänk via paypal på femtusen. Hon har ju sagt att jag kan gå t mulberry för att få den verifierad.
Låter detta skumt? Har ju blivit blåst en gång innan. Om jag får veta att den e fake kan ju tjejen vara gone gone. Eller hur fungerar d med paypal/payson...?
Hjälp mig nu.

Just ja. Hon skrev att d fanns många intresserade men när jag frågade om hon kunde skicka väskan kom betallänken snabbt.


/På språng med iPhone.


2 kommentarer:

Anna sa...

alla betalar med paypal har. har dock fatt mitt kontonummer stulit nar jag betlade med det en gang, men det var bara otur. var dock forsiktig!!! var hittade du annonsen. vissa sidor sa maste godkanna varorna innan de laggs upp. hur mycket billigare saljor hon den for. det ar skumt ifall om det ar mer an 20% billigare, om det inte ar nagot fel pa dem.

Anna sa...

paypal ar ingen garanti, det ar bara ett satt att fora over pengar. vem som helst kan starta ett konto.

jag tycker det later lite skumt. alldels for billigt. var bor hon? ar det i new york sa skulle hon ju kunna komma och lamna den hos mig.