tisdag, oktober 26, 2010

Goddagens.

I dag känner jag mig lite bättre o ganska pigg trots att jag kom upp i tid efter natten arbete. Skönt med bara en natt. Hostade bara lite. Nu undrade de om jag kunde jobba en natt till. Ekonomiskt lockande, men bäst är nog att vara hemma o kurera. Känns som jag nästan är där. Tyvärr måste jag åka o köra pump strax för ingen annan kan. Lätta vikter blir det, men jag måste ändå snacka konstant i en timme. Hoppas halsen klarar det.

Fiiint väder är det iaf i dag med. Har precis varit ute.
Löv is in the air, och på marken :-)

Ska sväng förbi kaiza och droppa Desmond där.
Ska bli skönt att vara lite ledig igen redan. Things to do and things not to do.
Planera fest och inhandla, laga, fixa.
Öva BC-fysiskt eller teoretiskt.
Plugga/utöva reflexologi (nästa kurs inleds med prov och sen följer 3dagars praktik).
Ordna i min asstökiga garderob.
Skriva packlista-Spanien.
Träffa vänner. Behandla dem. Fika med dem.
Öva med Desmond.
Sånt där som alltid finns där.
Samtidigt som man också vill kunna bara slappa o njuta o läsa en bok.

Inga kommentarer: