fredag, oktober 29, 2010

Knöggel.

Det är fortfarande samma dag och jag är uttråkad och känner mest för att forstsätta beklaga mig. sorry. Men roligare kan man ha en fredagkväll. Än att sitta ensam hemma, dammsuga, vattna blommorna o annat skit.
Medan han är på AW som tydligen är ett måste.
Så en kväll har vi setts den här veckan so far. Det var igår. Då kom både han och Tove hit vid åtta.
Jag ser att vissa av mina nära o kära lever ett ganska ohälsosamt liv. Stressar. Stannar aldrig upp och. är. Vad är då vitsen med att leva?
Men lätt hänt är det väl i denna värld. Det gäller att rannsaka sig själv ibland. Och kommer man på sig själv med att leva ett annat liv än det man vill. Då ska man börja om. Minst sagt lättare sagt än gjort.
Men jag hoppas att jag kan leva efter mina egna ord.
The struggle continues.

Inga kommentarer: