lördag, oktober 02, 2010

Update:väska

Efter att ha fått betallänk på payson mailar jag säljaren o säger att jag vill att köpet genomförs med paysongaranti =hon får $ när jag fått o godkänt varan. Förklarar att jag blivit lurad innan osv. Får till svar att hon inte vill sälja väskan t mig längre, att hon blir irriterad o sur över att jag inte respekterar henne (what?!) o tack o hejdå.
Inte så speciellt trevligt alls. Men jag svarar iaf o förklarar att hon beter dig oseriöst o att det borde kvitta för henne om varan är äkta- som hon säger å jada jada jada.
Får svar där hon ber om ursäkt o säger att hon kan skicka ny betallänk med garanti om jag står för den extra avgiften. Så nu...what to do?


/På språng med iPhone.

4 kommentarer:

Lovisa sa...

Jag tycker inte du ska köpa den. Det känns lurt redan från början. .

Anna sa...

jag säger som lovisa, det låter lite skumt. har dock aldrig hört om payson, men det låter ju bra. fast är det värt chansen för 2k? en ny kostar 7k så varför bara inte köpa en ny? då vet du ju vad du får. kram!

Anna sa...

men köp den i dollar så kostar den bara 7k.

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.