onsdag, januari 05, 2011

Fokusera!

Vackra vinter
Desmond (A-K och Milton)
Crowded @ Oxford Circus
Fina i London


Jag är vaken och jag måste plugga. Istället bloggar jag(!)
Jag ska slänga i mig lite yoghurt och sen f o k s e r a är planen. I morgon har jag prov. Det var inte i går. Med tanke på hur det känns känns det bra att jag inte pluggar mer än vad jag gör för nu våndas jag lite.
Snö är det ute. Massor. Vitt. Tog en timme att ta sig hem från jobbet. Segt. I natt måste det gå bättre för jag behöver mina timmars sömn inför provet sen. Å praktiken. Hjälp.

Jag har ringt ett samtal i dag. Till en person som jag hoppas kan ge mig sommarjobb. Såna samtal är lite jobbiga så jag blev lite lättad när jag möttes av en telefonsvarare. Hoppas det går bra. Tycker att jag är ute i god tid iaf.

För att tänka på nåt annat o göra d lite roligare här slänger jag upp lite bilder. Du har redan sett dem.

1 kommentar:

Anna sa...

vad ar det for sommarjobb?