lördag, februari 05, 2011

Arghhj

Shit. Okej så jag gick upp lite tidigare idag för att jag skulle ha min bc. Gick bra. Hängde kvar o pratade med J efteråt. Gick bra. Gick å köpte thaimat, åt. Duschade. Kände för att läsa lite bok i sängen. Kändes bra, fixade att vara ensam. Bra. Men sen! Sen tänkte jag att jag kanske skulle ta en liten powernap innan jobbet eftersom jag gick upp tidigare o jag känt mig så trött de här nätterna. Så jag ställer klockan på 20:15 o välkomnar den där john blund. Han kommer och han stannar. Vaknar 21:02 o fattar ingenting. Jag börjar ju jobba 21. Förvirrad kan jag knappt slå numret t jobbet men lyckas sen. Sitter nu på vagnen o e snart framme. Tur att jag bor så nära nu. Men hjälp, vad hände. Farligt att powernappa när man inte hör klockan. Det är väl kaoset som tar över. Snart framme iaf o sista natten så puh.
Kram på er.

/På språng med iPhone.

Inga kommentarer: