torsdag, februari 03, 2011

Dagens sanning

skulle kunna vara att den här bloggen inte är den muntraste platsen just nu. Det är mkt ord och lite bilder men det är vad jag behöver just nu och det är ju jag som bestämmer och du som väljer om du orkar läsa eller ej.
Jag har en massa bilder från NZ men just nu ingen ork att lägga in dem o lägga upp dem. Det kommer.
Jag har ett behov att sällskap dock. Att vara ensam är sådär. Jag är ensam nu. Jag funderar på vad jag ska göra i helgen. Jobbar lör visserligen men mina combosar åker till fjällbacka och jag vill inte vara själv ens de timmarna som det kanske handlar om. Plötsligt uppkommer sådana här nya krångligheter. Tidigare hade man ju alltid sällskap. (nej det är en lögn)

Jag skulle vilja gå ut men vad ska jag göra ute? Gå en promenad utan hund känns meningslöst.
Bali känns så lockande igen. Att dra. Flyr man då? Jag anser att man gör nåt för sig själv, för att ladda batterierna.

Inga kommentarer: