fredag, februari 18, 2011

Hot yoga

I går testade jag hot yoga för första gången. Yoga i 90min i 40 graders värme. Man gör 26 positioner under ledning av Isabelle som driver hot yoga gbg.
Svettigt?
Ja.
Några mådde sådär under passet. Jag mådde bra. Nästan skönt att bli "piskad" på det här lite mer traditionella sättet och dessutom skön träning. Efteråt skulle jag hem, duscha o äta innan jobbet. Då dog jag.
Satt i koma på en pall i köket efter att ha ätit kaizas goda linssoppa. Tror jag hade ätit för lite eftersom jag sov till 15 o sen inte fick äta 2 h före yogan. Men med ett äpple, te och cashew gick det bra. Först nu börjar jag känna lite i kroppen. Och vet ni? Jag vill tillbaka. Helst nu. Jag kommer nog bli lite hooked. En fristad. För mig. I like. Bokat nästa pass på onsdag.


/På språng med iPhone.

Inga kommentarer: