tisdag, februari 01, 2011

Jag skriver här frekvent för att jag just nu inte har någon att prata med och jag skriker lite inombords. Jag försöker packa. Vad ska man packa? Man vill ju packa allt men det går ju inte. Jag vill försvinna ett tag.
Ute bara regnar det.
Jag har vattnat alla orkideer så att det ska klara sig ett tag.
Jag tvättar.
Jag har fyllt resväskan på nytt.
Mer då?
Hemskt att gå runt här hemma alldeles ensam. Var längesen jag kände mig mer ensam än nu.
Om en dryg halvtimma kommer Ellinor hit o kör mig eftersom winkie inte är beskitigad och därmed inte får vara på vägarna egentligen. 2 kunder ikväll. Sen? Förhoppningsvis en bättre natt än den som var men det är inte säkert.
Önskar att Desmond var här så jag hade någon att mysa med. Men det underlättar väl också att han inte är här-på sätt o vis, rent praktiskt. Men ändå.
<3

Inga kommentarer: