måndag, februari 28, 2011

Maria goes hippie?

Jag gör det hela tiden numera känns det som.
Förundras.
Över allt och inget. Men det är positivt.
Just nu förundras jag mest av allt hur jag kan sitta här utan egentligen göra någonting och känna som otroligt mkt inombords pga en sån liten sak.
Kommunikation.

Processer, fysiska, mentala.
Tankens kraft. Tankens kraft! Inser ni hur kraftig den är? Inser ni att ni ÄR era tankar och att ni har makten över era tankar? Det är rätt mäktigt.

Helgen. Hur ska jag sammanfatta den? Omvälvande. Intressant. Spännande.
Jag gick steg 6 i reflexologiutbildningen. Steg 6!
Vi jobbade på öronen. Det hände en massa spännande, mest gällande hur man kände sig; sinnesstämning. Det kändes bra. Från eufori till lugn. Utrensning. Insikt. Harmoni.
Ja det mesta känns bra på det stora hela. Över lag. På alla plan.
Bra va?
Och här hemma regerar också harmoni. Så gött! Snart ansluter även Blondie till vår lilla skara. Desmond är den enda herren i huset:) Men han är ju ganska mjuk.

I kväll hade jag en snudd på överfull body pump klass. Energi!
Nytt yogaprogram-fick positiv feedback. Bra!
Ett soft och skönt långt samtal som fick det att kännas bra. Från hårt till mjukt.
Jag gillar mjukt!

Jag babblar. Jag vet inte om ni fattar nåt alls. Jag förstår om ni inte gör det. Men jag hoppas att ni mår bra. Mera flum kommer. Det händer grejer...

Inga kommentarer: