onsdag, februari 02, 2011

Morgontankar

Jag somnade på en sekund och har sovit hela natten. Nu är jag vaken. Jag vet inte om jag kan somna om men det är inte ok att vakna halv sju om jag ska jobba i natt. När man vaknar spinner tankarna och då kommer man på hur annorlunda allt är och då kämpar man som fan för att inte tänka mer och för att det inte ska göra ont.
Kul liv.

Jag har 2 kunder i dag o grubblar på om jag har bokat in någon mer som jag glömt av. Har nämligen en 30min lucka i bokningssystemet o jag vet inte varför jag har gjort så. Borde vara av en anledning men nu kommer jag vara på plats i vilket fall så det visar sig om d kommer någon.

För övrigt känns det bra att vara här men ovant. Kaiza är ju världens bästa. Konstigt att mitt hem ligger där borta, bara 15min bort med allt som brukar vara mitt. Vad hände egentligen?
Och vad händer nu! Hur länge ska man vakna med en klump i magen?


/På språng med iPhone.

Inga kommentarer: