tisdag, mars 01, 2011

puh.

Denna dagen.
Förutom att ha svängt förbi det gamla livet har jag masserat, promenerat, packat, lyft och käkat 2 tiokronors korvar på IKEA. Därmed är kött åter i systemet. Eller kött o kött, men djur iaf.
Snällaste Ellinor har hjälpt mig massor så nu har jag bäddat med ny FET bäddmadrass (samma sort som i dubbelsängen), rena lakan och stooort täcke, fått in massa grejer under sängen och känner mig ganska nöjd. Jag invaderade verkligen hemmet med mina kassar o grejer men snart har jag lyckats pula in allt i små skrymslen och vrår. Tror jag tar återstoden i morgon. Jag är så trött. Nu måste jag bara sova gott. Jag känner det nu bara när jag sitter på sängen, hur mjuk den är. Sultan Tafjord heter hemligheten. Han var inte billig men det får det väl vara värt. Vad är livet utan god sömn?

Nu är vi för övrigt två vuxna, en snart 7-åring och två hundar här i hushållet. Inte illa, va?

Inga kommentarer: