måndag, mars 07, 2011

Want you to make me feel, like I'm the only girl in the world!

Koreografi och dunkadunk är vad som snurrar i min skalle. Dagen har präglats av inlärning. Body pump 77 och lite yoga. Jag skulle ha teamat min klass i kväll, alltså kört halva, men istället blev det hela. Det var grymt. I love it. Body pump 77 rockar och känns.
Fick även en liten triumf i body pump-historia då jag hade rätt och Lena och Petter (som jobbar för Les mills) hade fel. De har börjat återvinna låtar från way back, men dem känns igen!
Nu kör jag in lite bodycombatkoreografi när jag ändå håller på och blir som vanligt grymt pepp att träna. Igen.
Tur att man har träningen i sitt liv, som sitt yrke. Jag skulle gå under annars.
Jag ville bara säga det, att jag är tacksam.
Rubriken är utfallslåten, men ganska talande för de män som undrar hur de ska uppvakta damer. Jag hoppas jag hittar någon som får mig att känna så. Gärna snart:)
Snart är det semledagen o vi ska baka med saffran i, sen får det vara nog.
Kom förbi o smaka;)

Inga kommentarer: