söndag, april 03, 2011

Avenyyyn!

I går gjordes avenyn.
Kickade i gång dagen ordentligt först på min combatklass som drog fördel av det varma, men mulna vädret. Fick sällskap av fina Tove.
Sen dog jag lite innan kvällen kickades i gång med ett glas vin i jacuzzin på Sportlife Exclusive, fortsatte med kvällens första white russian på El Corazon, vidare med laktrisshot på Yaki-Da, och avslut på dansgolvet på Valand.
Sen hem i natten på ömma fötter till en väldans varm säng.
Å nu är det söndag.
Skönt att jag avbokade hotyogan!
Nu ska jag softa o planera käk inför nätterna ahead. Det är så bra när man börjar jobba en söndag, då kan man göra en sån här kväll innan och sova bort dagen med gott samvete. Dessutom är det dimmigt, ser inte ens lisebergstornet.

Summa summarum: kvällen var KUL. Jag hade flyt. På flera sätt. I like.

Inga kommentarer: