tisdag, maj 17, 2011

lite bortskämd.

I morse vaknade jag av att det luktade pannkakor.
När jag kom hem efter att ha masserat står lunchen på bordet.
När jag kommer hem efter Sats-kvällen får jag hjälp att göra smördegsinlindad sparris.
Life is good och Kaiza is better:)

För övrigt.
Steg SJU är over and out. Nya kunskaper insupna. Intressant.
Förklaringar faller på plats. Kanske finns det logik ibland.
Jag trycker min tunga nedåt i munnen och det är skiiitsvårt att låta bli.
Hade en häftig upplevelse under min behandling i dag. Aldrig har jag känt nåt starkt när jag har behandlat. Jag skulle precis avsluta och bara höll huvudet i lätta händer. Känner hur det händer nåt, hur jag blir yr och nästan gråtfärdig medans det spritter i kroppen på min kund som också upplever nåt utöver det vanliga. Coolt. Reflexologi. är. cooooooolt.
Jag ska sova nu.
I morgon blir en fantastisk dag.
Planen är: hotyoga. shopping. jobb. möte.

Inga kommentarer: