tisdag, juli 05, 2011

Smygigt.

Har jobbat igen. Men det har varit helt okej för jag har jobbat ensam på 19 med Emma. Det är verkligen skillnad att jobba med någon i samma ålder som man klickar med och kan sitta och snacka med hela natten om det är lugnt på avdelningen.
Vore det alltid så skulle allting komma i helt annat ljus.

Vi har diskuterat oss igenom mat, dryck, hästar, resor, kroppssmyckning, behandlingar, arbete, förhållanden, longboarding och diverse annat. I dag ska vi ses och göra något smygigt.

Alla andra har flytt, jag är numera ensam i lägenheten vilket är ganska ovant.
Man blir lätt sällskapssjuk.
Jag passar på att dammsuga och dra på musik.
Tydligen tycker jag att det är astråkigt att plocka in nytvättade kläder i garderoben för de blir lätt liggande och jag kommer på mig själv med att göra allt utom att plocka in dem. (Snarare hitta något litet hål garderoben att peta in dem i.) Nu är de i alla fall inne och det är lite ordning.
Skönt.

nu. ladda. äta. emla. off.

Inga kommentarer: