torsdag, september 08, 2011

Bra start på dagen.

Fortsätter att vrida och vända på dygnets, till synes allt för få, timmar.
En bra start får man genom att möta en god vän o käka frukost på stan. Efter en stor latte och en liten capuccino får man dessutom massa energi att plocka iorndning i sitt smått kaosartade rum, skicka lite fakturor och skicka lite mail. Den senaste tiden har jag varit så slut när jag väl kommit hem att jag bara orkat ligga i sängen o kolla på webbtv.
Inte bra.
Försöker planera lite.
Vad gör jag nu?
Jag vattnar orkideer. bloggar. mailar. städar rum. lyssnar på BP-musik. allt samtidigt!
oops.
sen ska jag massera. lämna desmond.
kanske kanske hinna åka longboard.
planera med kaiza.
dessutom måste jag fixa hundvakter hit o dit.
i morgon ska jag gå t stadium med cv.
träna om jag får hundvakt.
fika?
dessutom ska BP och BC koreografi läras in snabbast möjligt.
Mycket att göra?
Vaddå?
Hur länge är detta hållbart undrar jag.
Och så vill nya människor försöka boka in fikor med mig.
Hur ska det här sluta...?!
Kanske var det så att tidigare, i mitt förra liv, kom allt jag gör i skymundan för att han också hade så mkt att göra, jobbade så mkt. Nu ser jag ju. Att jag kanske inte är så mkt bättre själv. Morr. Har jag blivit ett monster!?
;)

Inga kommentarer: