onsdag, oktober 19, 2011

Sött som socker.

I natt tycks jag kräva socker. Är det bristen på det söta i övrigt? Nja.
Time flies. Jag hinner aldrig städa mitt ministökiga rum. När jag gör det räcker det med att byta kläder så är det stökigt igen. Jag hinner inte dammsuga. Det kan väl vara en prioriteringsfråga t viss del. Men det är ändå det jag i städväg prioriterar.
Väldigt intressant.
Fokus ligger på helgen.
Om jag tänker mkt på den, kommer den snabbare då? Hur bra kommer den att bli? Vilka kommer jag att träffa?

Inga djupa tankar nu.
Jag vet inte...kanske byttes de i samband med sällskapet. Vad är det jag behöver egentligen?
Vet jag det?
Känner jag det?
Eller är jag bara för mycket uppe i det nu igen?
Vem vet.
Snart. Vet. Jag.
När jag går på känsla.
Jag har en ganska bra känsla nu. Må den hålla.
Eller om den brister.
Laga den med Karlssons klister.


.

Inga kommentarer: