fredag, oktober 14, 2011

vardag.

Jag har fått betalningspåminnelser. Men jag betalade nåt häromdagen och nu vet jag inte om dessa nya är ytterligare påminnelser om samma som jag redan betalt för jag ser inte längre OCRnr på bankens hemsida...hur vet man?

För övrigt kallt ute. Gillar det sådär. Gillar mina uggs.
Gillar inte min hud just nu. Den har fuckat upp igen. Som förrut. För ett tag sen. Antar att det är så det kan bli när man har stoppat i sig hormoner hela sitt vuxna liv, ja lite innan till o med. Utan eftertanke. Suck. Men nu är jag äldre och visare. Snart kan jag till o med byta ut en siffra när jag skriver hur gammal jag är. igen.

Nu ska jag piffa lite. Dölja hud. typ.
Har hunnit med en promme med Sandra. Nu blir det fika med Jimmie och sen...? Chillkväll tror jag. På bortaplan. Älskar att det är fredag och jag är ledig.

Inga kommentarer: