onsdag, november 23, 2011

Buzzador.

Som Buzzador får man erbjudanden att prova på nya produkter och tjänster och prata om dem med vänner och bekanta. Nu har jag kommit med i en kampanj där jag ska buzza om laktosfri glass från Åhus. Maaaao!! :) Mer info kommer när jag har smakat. nom nom.

Å annars?
Fixade tillbaka min normalnattrytm nu genom att sova till halv ett. Ska ju jobba snart igen.
Har äntligen hittat tillbaka till hotyogan efter fleeera veckors uppehåll. Skönt!
I går var det tisdag och alltså den numera obligatoriska tisdagsmiddagsbjudningenmedinslagavDexterochkanskenåtmer hos Kiffe. Samlade var jag, em och T och Kiffe bjöd på gott kinesiskt. Vi bjöd på vin och lussekatter(!) Jag skrattade så jag fick ont i min redan asmätta mage, kippade efter luft, fick svettningar och tårarna sprutade.
Vi har gjort om en ganska vardaglig tråkig veckodag till något alldeles underbart:):)

Inga kommentarer: