måndag, november 21, 2011

Skalar av.

För att se saker från den ljusa sidan får jag tänka att jag skalar av.
Face off, ni vet. Så känns det. Som mitt ansikte är en hård mask med något vackrare under. Jag hoppas det i alla fall för jag ser f*n inte klok ut. Hård och ojämn. knögglig. röd. blå. uppsvälld. ni fattar.
the horror!

skit samma.
det blir bra snart.
känner mig kanske liite mer balanserad. vet inte om det är bra eller dåligt.
det kliar.
Jag är inne i det normala. Jag går upp på morgonen. Lägger mig på kvällen. Släcker lampan och ligger och WF:ar på iphonen bara en liiiten stund.
I dag kickade jag igång med utefrukost med Sandra kl 8 (typ). pöörfekt. sen har jag också hunnit tvätta. dammsuga. fixa lite i mitt lilla lilla rum. massera 2 personer. åka till ikea. lämna tillbaka bilen. gå igenom yoga. äta. ja. bra dag.
nu är det kväll. mörkt. massa juleljus i dessa hoodsen.
hallå.
det är första advent i helgen. hade missat. galet. galet. galet.
nu blev jag lite stressad. skriver inte mer nu.
jo. desmond är halt! jag vet inte hur, men det är han. stackars skrutt.
:-/

Inga kommentarer: