lördag, december 31, 2011

Adjö sjukhuskorridor. Blåkläder. Blodgaser. Blöjor.

Mindre än tre timmar kvar här på tolfte våningen. Yesssss.
Det känns bra.
Inte verkligt, men bra.
Daaamngooood.
Hejdå elsugar. Drän. Inhalationer. Injektioner. Desperation.

Hej livet.
2012.

Tack för 2011. Omvälvande och frigörande! För ett år sen var allting annorlunda. Det var det gamla livet, men slutet på det.
Jag kände inte ens Emma. Jessica. Kif. J. Jag bodde inte med Kaiza. Jag var inte mig själv.
En resa minsann. Med no regrets.

Jag har landat ganska mkt på många sätt och haft väldigt roligt:)
2012 tänker jag fortsätta. Våga. Leva. Vibba.
Highfive på det.
Spännande att se vart jag är om ett år. Verkligen ingen aning. And I like it.



- bloggat på språng.

Location:Bruna stråket,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: