lördag, december 24, 2011

Den däringa aftonen

Ingen verkar vara riktigt förberedd för aftonen det här året. Den där kungen av snö, vart tog han vägen?

Jag har sovit ikapp. Bytte två timmar mot femton och ligger återigen i sängen. I onepiece. Med desmond:)
Kanske borde slå in klapparna?
Snart.

Arton dagar till departure.

Här finns tid för tankar och möten och det ska bli fint. Ändå saknar jag redan min krets i götet. Två världar och Västerås blir, känns allt mer avlägset. Inte så konstigt egentligen. När bodde jag här senast?
Första julen i det nya livet.
Med sikte på 2012.
Om en vecka har jag jobbat klart.
Sjukt seg är jag! Okej jag måste ta tag. Jag måste slå in klappar. Rasta hund. Fräscha upp. Typ nu helst. Iaf typ snart.


- bloggat på språng.

Location:Kornbodsgatan,Västerås,Sverige

Inga kommentarer: