fredag, december 30, 2011

Nu är det jobb. Mindre än 24h jobb kvar. Lugnt och skönt och sweet är det.
Lite svårt att greppa.

Inser att det kommer att svischa till och så är det klart; dags att fira in det nya. Och.
Om.
Det ska firas...!
Dags att summera året kanske. Bygga visioner för det kommande.
Ska kladda ned nåt på papper. Nu.

Tillbaka på framsidan. Jävla väder, allt är som vanligt;)
Men ändå glad över det.
Jag tror Göteborg har fastnat lite i mitt hjärta. Trots vädret har timman sen jag återkom varit fiiina. Fina kunder. Fin middag. Fint sällskap. Fina stunder. Fina fransar. Fina combos. Fina kollegor. Fina vänner.
Kan det bli bättre?
Ja det kan det men skit i det.
Jag agerade testpilot åt JennieLee och fick fejkfransar idag. Jag somnade, domnade och det gjorde rätt ont vid tillfälle. Men tjusigt blev det. Kolla! Lagom Fancy till den eminenta nyårsfesten som stundar!


- bloggat på språng.

Location:Bruna stråket,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: