fredag, december 23, 2011

Tågvibb.

Sitter på tåget med tre andra sovande i röda kläder (är det julen som gör't?-jag har också rött) en hund och en katt, förutom mitt egna smygiga husdjur.
Käkat frukost från espresso house, spelat lite wf. Lyssnar i gröna lurar och insåg att denna morgon lämpade sig för nirvana. Denna sovande tågvärld känns som en alldeles egen när vi far norrut genom landet som en annan tomteexpress.
Jag blundar lite efter mina blotta två timmars nattsömn men vibben på livet kommer ifatt (eller är det bara det faktum att jag dragit i min relativt kaffeovana kropp en stor latte..?)
Hur som helst är jag på väg.
Rent fysiskt men även på alla sätt. Framåt i livet men närvarande i stunden. Iaf inbillar jag mig det. Vibbar på alla fina fina människor jag har runt om mig. Träffade en av dessa igår och det var skamligt längesen. Senast var det sommar ute. Skäms! Insåg bara det. Och hon är en utav många...ingen nämnd ingen glömd, men fan, ta åt dig!:)
Sen också en av tre.
Det blir tydligare. Det blir mer självklart och fint. Vart är det på väg? Inte vet jag men det blir bra. Känslan talar och den säger så. Sweeeet.
Ni fattar va?
Jag vibbar:)
Det är bra. Jag har saknat hel lite. Jag inser att jag skriver väldigt eget och internt nu. Kanske fattar du, kanske inte. Tolka som du vill:)
Sprid lite löööv.
Pis.


- bloggat på språng.

Location:SÖRSKOGEN,Skara,Sverige

1 kommentar:

Magnus sa...

Jag tänker steppa ut på en"limb"här och säga att jag fattar rätt bra vad du skriver. Så det så.
Och jag gillar det. Det du skriver, alltså.

Vibe on!